Sabtu, September 06, 2008

Santapan Jiwa...




Terkedu aku pada sapaan memori lalu

Mula menerjah di ruang fikiranku

Bayangan dosa silam mengusik hati

Tanpa sempatku bendungi lagi

Kusering tertanya adakah derita tiada hujungnya

Apakah airmata tiada ertinya

Mengapa harus aku terleka dan jua alpa

Bahwa dunia sementara cuma ...


Sekian lama aku meniti bara-bara dunia

Mencari segenggam rahmat sinaran iman

Di celah tadahan doa jua amalan diri

Agar hidup matiku hanyalah untukMu
Terima kasih tuhan Yang Maha Pengasih

Di atas rahmatMu yang Kau limpahkan

Bagaimana harus aku untuk membalasnya

Tanda cintaku kepadaMu
Kau kekasih hati.....

4 ulasan:

Aloy Paradoks berkata...

hahahha
assalamualaikum wahai cikgu zul....
lame tak nampak,,,nasib baik muke tu saya ingat lagi...

moga ramadhan kali ini menjanjikan seribu rahmat dan kebahagiaan buat anda sekeluarga...insyaallah..

wahibkesumba berkata...

mahu berbicara gaya ulama tidak mengerti
Bicara apa yang tuan mahu dari saya.
Moga saudara berjaya dalam usaha.

Aloy Paradoks berkata...

takde citer baru ke brooo?

Aloy Paradoks berkata...

waaa,,lama tak online nmpak..bz dgn sekolah ke beb?

Iklan lagi....!