Isnin, November 29, 2010

Genap 40 hari ini

"Lelaki ini yang selalu..." (lagu Nuar Zain tu,,)
  1. Alhamdulillah.... mencecah ke angka 40 hari ini! Eh, ya ke...? Itulah perjalanan masa, berlalu dan terus berlalu tanpa sedetik pun terhenti. Cuma kita yang selalu alpa dan leka. Doa dan harapan semoga diri ini sentiasa diberikan taufik dan hidayah dalam mengharungi liku-liku hidup yang masih berbaki, yang penuh cabaran dan dugaan, yang amat-amat menguji....
  2. Terima kasih di atas ingatan rakan-rakan, teman dan taulan yang turut sama mengingati tarikh keramat pada hari ini. InsyaAlllah dan Amin untuk doa dan harapan yang diucapkan. Sungguh, kita perlu berdoa dan meminta hanya kepadaNya setiap masa agar beroleh kebaikan di dunia dan akhirat nantinya.
  3. Pagi ini mengemas & membersihkan mana yang patut dan membantu Umi sebelum meninggalkan rumah untuk seminggu balik ke Kuantan. Tak gitu, tak seronok rasanya nak ke mana-mana!
  4. Ingatkan nak bertolak lepas Zohor, penat la pulak. Jadinya bawak2 la berehat dulu.
  5. Bertolak lepas Asar (itu pun dah dekat pukul 6). Tak pe la, yang penting mohon selamat sepanjang perjalanan insyaAllah!
  6. Singgah di Kota Damansara, ambil Mira (semalam ikut Che De balik rumah). Sama sampai dengan Ayah De baru balik kerja.
  7. Dari KD menghala tol Jalan Duta. Ambil susur ke DUKE. Pertama kali lalu ikut tu. Keluar tol Sentul dan terus sambung MRR2.
  8. Singgah Maghrib dan pengurusan diri di Petronas Gombak. SOLUSI edisi ke-26 dah keluar!
  9. Perjalanan ke Kuantan, Alhamdulillah baik dan lancar. Cuma berselang-seli dengan hujan. Singgah memenuh tangki di Petronas 'Hill Side'!
  10. Lafaz kesyukuran ke hadrat Ilahi. Selamat sampai kurang lebih jam 11.00 malam. Pak su, mak dan ayah dah sedia menunggu!

Tiada ulasan:

Iklan lagi....!